torsdag 10 februari 2011

Maskoten Åsnan och Mors Dag Ängel!


Hittade Jannas fina hästamiisar och blev helt fast. Så förra sommaren (2009) satte jag igång och virka. Men när jag monterade ihop delarna var det en åsna som tog form. En söt liten åsna som nu följer med mig som en maskot på väskan.


Mitt första försök till att komponera ihop en egen figur resulterade i en ängel. Tanken var att jag skulle behålla denna ängel till mig själv, kan tilläggas att jag lyckades ganska så länge. Men så kom då mors dag och med en mamma som samlar på änglar var presenten given. Hon fick ängeln!

3 kommentarer:

  1. Om du inte vill att hela adressen ska synas så skriv ett ord i inlägget, markera det, och tryck sedan på hyperlänkknappen, klistra in adressen och tryck klar. Så har du gjort en länk!

    SvaraRadera
  2. Jättefina figurer! Tycker att ängelns hår är superfint! Bra jobbat :)

    SvaraRadera