onsdag 13 juli 2011

Röd Dino!

I vintras fick jag reda på en spännande nyhet av min vän C. Började så smått fundera på vad som skulle kunna passa som present. För en sådan händelse är värd en amis. Kom snart fram till att en av figurerna ur Annikas bok skulle passa fint. Valet föll på en av dinosaurierna. Fick för en kort tid sedan äran att hälsa på och överlämna dinon som blev mycket uppskattad.
Bilderna nedan passade jag på att ta innan dinon fick flytta till sitt nya hem.






Med tanke på sitt nya hem så blev det en lekpark valet för fotograferingen. Lika bra att börja i tid för dinon.


Mina nuvarande projekt är fortfarande hjärtekatterna och sedan flera beställningar från arbetskamrater. Mer om det längre fram.


Varför finns det så många ideér men så lite tid? Nästa vecka ser jag i alla fall fram emot en härlig virkande tur med Shalom. Kanske kan få färdigt något av de projekt som är igång... Återkommer med bilder från veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar