lördag 11 februari 2012

Snöigt


Var ute i snön igår och passade på att ta några bilder på en snögubbe jag virkade innan jul. Tanken var att den skulle varit med i ett julklappsspel som sedan blev inställt. Så snögubben stannade hos mig. Inte mig emot.

Jag har sedan jag senast bloggade börjat läsa till ssk i Jkpg, vilket är toppen. Trivs bra med en massa plugg och tenta var femte vecka. Okej, det som främst gör att jag trivs är alla goa vänner som jag har i och runt stan. Ni är värda allt!!!
Bor högst upp på 8:e våningen i en tvåa i ett cementhyreshus med M och 8 små fiskar i ett kar. Kunde kanske lägga upp en bild på akvariet? Här är för tillfället städat då jag fick ett ryck i morse och fixade iordning mina få kvadrat. Fint!!
Läser en bok från NY som bland annat handlar om sjukt rika personer som har hur stora hus som helst och som tydligen kan bete sig hur som helst. Inser vilken otrolig skillnad det är på studentlivet i Jkpg som jag lever och deras liv. Har en dröm, som antagligen aldrig kommer bli sann eftersom att jag inte spelar eller köper lotter men iaf. Tänk att vinna så pass mycket att jag kan betala av mina studieskulder och sedan kan läsa resten av tiden utan lån och med en egen lägenhet i ngt fint område... Dream on...

Två amigurumi till har blivit klara sedan sist. Har inte fått ngn bild på dem ännu så de kommer upp här senare.

Vampyrkväll tror jag allt det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar